יום רביעי, 28 ביולי 2010

פינת WTF, והפעם - zombi jackson



אני חובב גדול של המשחק plants vs zombies - זה אחד המשחקים הכי, חמודים מצחיקים ופשוט מעולים שיצא לי לשחק.

והינה מגיעה פינת WTF - מסתבר שהנציגים של המורשת של מיקל ג'קסון, מבקשים להוריד (עכשיו אחרי שהוא מת) את דמות הזומבי המרקד, שלא ספק היא אחת הדמויות האיקוניות, המצחיקות והמדליקות שבמשחק. והאבסורד הגדול, הם הולכים לעשות את זה אחורה וקדימה, הם אשכרה מורידים אותו מהמשחק. 
חבל דווקא נראה לי שתיאור הזומבי מהמשחק (ראו למעלה) מסיר מהם כל אחריות של ממש

מן הסתם הדבר גם ישפיע על  על הגירסה שאמורה לצאת ל XBOX360 עם versus ועם coop.

אני חושב שזו סצינה מיותרת ועצובה, אפילו יותר מאי אילו זמרים, וזמרות שלא רצו שהדמות שלהם במשחקי מוזיקה תופיע בשירים אחרים (ועולה השאלה, האם זה מעיד משהו על שפיות, ורמת ההגיון של  האנשים הקשורים לתחום המוזיקה, ואני אענה על השאלה בשלוש נקודות...)
u

אני אישית מאוד מחבב את הזומבי הזה, אני חושב שהוא עושה למיקל ג'קסון כבוד, והוא אחד הדברים שעזר לי להכניס את אישתי למשחק.

אז הינה הזומבי בפעולה


והנה המקור הלא פחות נפלא לזומבי הנפלא הזה

אז מה הם יעשו עכשיו, ישמו זומבי פדופיל עם זומבים ילדים.... סורי - הייתי חייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה