יום שני, 19 ביולי 2010

Lara Croft - איחור אופנתי

זה לא חדש שמיקרוסופט חושבת שמשחקים בלעדיים הם מה שיתן ל XBox360 את היכולת לשמור על היתרון שלה מול ה PS3. יכול להיות שזה אמת, אבל יש משהו מאוד מעניין בדרך שמיקרוסופט מנסה לשמור על היתרון הזה.

עושה רושם, שהדרך שהיא חושבת שהכי טוב לעשות זאת, זה לשלם לחברות פיתוח והפצה על מנת שתוכן יהיה בלעדי ל XBOX360 לזמן מסוים. היא עשתה את זה עם ההרחבות של GTA IV, היא עשתה את זה עם  Marvel vs. Capcom 2 והיא
הולכת לעשות את זה עם המשחק החדש של לארה קרופט, שאמור להגיע ל PSN לא פחות מ 4 שבועות אחרי שהוא יגיע ל XBox Live.




המשחק עצמו נראה מעניין מאוד. אבל נראה לי שאני בכל זאת אחכה ל PSN (למרות שיש לי גם XBox360) 
ובנושא התחרות והאקסלוסיבים, אני מעדיף את השיטה של Sony. סוני בדר"כ נוטה לעבוד צמוד, ולעסוק ממש בפיתוח עם החברות שמפתחות ל PS3. הגישה הזו הביאה לנו דברים מוצלחים כמו אנצ'רטד, אינפימוס, MGS4 ואחרים.


אני חושב שכל הקונספט של ליצור משחק לארה קרופט שהוא סוג של ארקייד, ושיותר דומה לדיאבלו מאשר לגוף שלישי, הוא מעניין מאוד. וזה שמוסיפים לו קואופ - על אחת כמה וכמה. מי יודע, אולי זה יהיה משחק שאני אהנה לשחק עם אישתי. 


מעניין אותי לראות אם המשחק יהיה מוצלח, ואייך הוא יצליח בגדול במכירות. אני אשמח לראות את לארה מחזירה עטרה ליושנה, וחוזרת לימים שהיא היתה סדרת משחקים שזכתה לכבוד ולהערכה, (מסיבות שונות)







2 תגובות:

  1. נראה משחק כיף לשחק לשניים. :)

    השבמחק
  2. כן, בהחלט נראה משחק טוב לקואופ, מענין גם הקונספט של משחק כזה עם קמפיין שונה ליחיד ולזוג

    השבמחק