יום שבת, 24 ביולי 2010

השבוע זה סוף סוף מגיע - starcraft II


מעריצי משחקי האסטרטגיה של בליזארד - קוראנים ולא, ציפו במשך 10 שנים להגעת משחק ההמשך ל starcraft הראשון.
המשחק הראשון משוחק עד היום, ויש אנשים (שוב קוראנים) שלוקחים אותו ברצינות מדהימה. - מה זה אומר מדהימה, נתחיל מזה שבקוריאה מתיחסים באופן כללי למשחקים כספורט, ויש לזה צופים ומעריצים, אך מעבר לזה, כשזה מגיע למשחקי אסטרטגיה, הקוראנים משחקים אותם, בצורה לא פחות אינטנסיבית ממשחקי bit them up. (משחקי מכות). 

אני אתן לכם דוגמה, כשאני הייתי משחק משחקי אסטרטגיה (היום המשחק הכי אסטרטגי שאני משחק זה plants vs zombies - כן אני יודע - זה tower defence) אני מאמין שבדקה טובה, הייתי עושה אולי אולי 80-100 פעולות בדקה, ואני כנראה מגזים בטירוף. עכשיו הדגמה קטנה אייך הקוראנים משחקים את זה, בקצבים של 200-300 ויותר (סוג של פרסום ל Razer - חברה מצויינת לעכברים ומקלדות שלצערנו המוצרים שלהם לא מספיק נפוצים בארץ)


מה שכן יש לציין, שבליזארד אמרה כבר ממזמן ש starcraft 2 יתאים לכל סוגי השחקנים (אפילו לי) מבחינת רמות קושי. כך שאם אין לכם כוונה להכריז מלחמה וירטואלית על קוריאה, ולשחק אחד על אחד מול שחקנים ברשת, אין סיבה שגם אתם לא תהנו מהמשחק - ואני חייב להודות, מפתה, בהחלט מפתה.

ודבר אחרון, כולנו יודעים שמשחקי אסטרטגיה, נחשבים למשחקים שיועדו ל PC, וזה אחד הטיעונים של שחקני PC ב "ויכוחים" על מה עדיף, קונסולה או מחשב, ובכן - יכול להיות שה move של ה PS3, הולך לשנות את זה - תסתכלו על ההדגמה הבאה, היא די מדהימה:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה