יום שלישי, 20 ביולי 2010

turn of the light



אייך הופכים משחק שנחשב ילדותי, ושהעמיד ציפיות בשמיים, ולא לגמרי קיים, למשהו שגם הגימריים שהם יותר Hardcore יאהבו?

מה זאת אומרת - מכבים את האורות.

החברה שהביא לנו את spore ומן הסתם את sims לא מוותרת על ההשקעה האדירה שהם עשו ב spore ויוצא עם משחק חדש / חבילת הרחבה בשם DarkSpore - הצד החיובי - זה הרבה יותר טוב מלהפוך NATAL ל KINECT, אבל זה נותן לי תחושה שהם הולכים לעשות משהו בסגנון - בואו ניקח את הטענה העיקרית של הגיימרים כלפי המשחק הקודם, נשקיע הכל בכדי לתקן ולשפר בנקודה הזאת, ובדרך נהרוס ונזניח מלא חלקים אחרים.

אז אני לא מצפה לטוב, והטריילר שהוא קצר, סינמטי לחלוטין, ומן הסתם רחוק מאוד מה gameplay לא גורם לי להרגיש יותר טוב לגבי המשחק הזה.

מה שכן, בהזדמנות זאת אני אציין, שלמרות ש spore פישל בהרבה דברים, בסך הכל גם היו בו הרבה דברים טובים. לא בדיוק המשחק הכי מהפכני שנתקלתי בו כמו שהבטיחו, אבל היו שם דברים יפים. ואני אישית דווקא אשמח לראות אותם מגיעים לחזון שהם הציבו לעצמם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה